Sabtu, 17 September 2011

Aidilfitri SMKTunku Putra 2011


Open House SMKTP mmg gempak habis la waktu tu..... bagi aku.. first time SMKTP buat rumah trbuka setelah 4 thn aku belajar d sekolah tersebut....

Hari tu mmg semua orang bergrmbira habis.... termasuk la ckg2 yg d sayangi.....





Semua pelajar hari tu sungguh comei.... 
Bermacam2 gelagat yg dapat d lihat hari tu.. yg pling melucukan  bla sorang ckg ni la kan x reti pakai sampin....smpaikan ada owang lain yg tlong pakaikan...hehehe.. abih la maco ari tu....huhuhu







hahahahaha.... cuba teka sapa cikgu tuuuu....
Jangan marah ye ckg zul... melawak ja...hehehe.... 
Pagi tu bermula dngn ucapan oleh tuan pengetua.. mmg terbaik la ucapan dia... ada ka patut dia bagi tau bini dia sangsi bla tngok dia kluar pakai baju melayu siap bersampin lagi.. huh.. mng dasyat gilerrr....sah2 ingt nak p kawin....hehehehe




 ni muka2 lelaki maskulin SMKTP...hehehe

habis ucapan.. kami semua d benarkan menghias meja setiap klas klas masing2... aku klas 4 ICT... so d tmpat aku ja la kaumenghiasnya... tmpat owang len sory la yeee.....
dalam keriuhan tu aku ni pantangcikit bla dapat kamera... kebetulan ckg zubir yg aku kasihi offer aku guna kamera dia utk tngkap gmbar... sooo... layan la aku ngn kamera dia tu...





tngok betapa ramainya student sampai melimpah keluar dari dewan....huhhhhh... mmg mendapat sambutan yg menggalakkan.....



 ini plak wajah2 wanita melayu terakhir SMKTP...
 tngok la yg mana bekenan nakd buat menantu...hehehe....




ini la dewan yg kami buat utk sambutan... ramai tak... ni baru bahagian belakang .. x tngok lagi yg keluar dewan pon ada....



ni bahagian depan yg terkeluar.....







tuan pnya kamera tngh cibuk mmberitahu ssuatu yg mustahak... jom kita pasang telinga...



tengokkkk... lemang pon ada beb... mmg gempak la .....

nnti kan sambungn kedua.... ok bye......








Tiada ulasan:

Catat Ulasan