Rabu, 24 Ogos 2011

Iftar d Hotel bella Vista- sumbangan Bank Rakyat


 


Satu minggu yg lepas mak aku dapat panggilan dari pihak Bank Islam untuk menghadiri satu jemputan berbuka puasa bersama mereka d Bella  Vista Hotel.  Mula2 tu mak aku kata nak p wat pa?.. aku kata kat mak aku " p ja la...bukan senang nak makan free....hehehe" :-p





Aku senang ja sapa tak mau meh cini  aku yg p, coz aku ni kuat makan...huhuu ...alamak terkantoi sudah...:) dalam asyik duk kalut spa yg nak p, termuncul la idea nak ajak mak saudara aku.....
Apa lagi meloncat la aku.. Aku kalau ada geng gila2 macam mak saudara aku atau lebih d kenali sbgai (cuah) memang x ingat dunia la...






So.... tiba lah hari yg di nanti2 kan oleh kami berdua.... pada 23/8/2011 tepat jam 6.05 p.m kami pon sampai ke tempat yg d tuju... yang bestnya aku ni bersemangat sungguh nak pakai baju ala2 Arab.. so jadilah rupa macam ni.... tp x serupa anak Arab pon..hehhehehe


Waktu sampai tu kami ingatkan semuanya geng2 pemegang saham yg d jemput macam mak aku... alih2 semuanya geng2 pengetua sekolah2 seluruh Pulau Langkawi.... Pehhh...malu gila waktu tu.. tapi nasib depa x tau yg aku ni student.....Aku pon belakon la yg aku ni bukan pelajar sekolah, bersesuaian la dngn baju yg aku pakai waktu tu..hahaha... perasan abih time tu....(bersambung ke babak 2)

Ok... Setakat ni dulu la.... dah penat mengarang....
nantikan sambungan entri yg seterusnya...



2 ulasan:

  1. muahahhaha... mmg kuat makan pon!!!

    pantang diajak makan :P

    BalasPadam
  2. mmg pon... free la katakan...hehehe...

    BalasPadam